Het TwoWayz team brengt het béste uit twee werelden samen!
Doelgericht groeien leidt tot succes. Succes leidt tot happiness. Happiness leidt tot verdere groei!
De langdurige vriendschap tussen Gidi van de Wiel en Edwin Huybers vormt de basis van TwoWayz. Dertig jaar geleden gingen deze twee jonge professionals in hun eigen tak van sport als ondernemer aan de slag. Al heel lang bestond het idee om de handen ineen te slaan. In 2017 was de tijd rijp om de krachten te bundelen. Al filosoferend ontstond het idee om hun gezamenlijke kennis en ervaring in te zetten voor maakbedrijven. In TwoWayz komt het beste uit twee werelden samen.
Onze belofte: To Create a Better Business
MKB-bedrijven in de maakindustrie plukken vanaf nu de vruchten van een geïntegreerde aanpak van marketingcommunicatie (de weg die Gidi al bewandeld heeft) en LEAN-verbetermanagement (de route waarop Edwin zich manifesteert). Tel daar de topsportervaring van Edwin bij op en een unieke businesscase is het resultaat: TwoWayz, to create a better business. De focus van TwoWayz richt zich zowel op de front-end als de back-end van bedrijven. Een krachtige, realistische herijking van de bedrijfsstrategie vormt de basis van een succesvolle, gezamenlijke route.
TwoWayz speelt altijd in de sterkste opstelling
Specialisten met veel ervaring staan voor u klaar

Edwin Huybers
“Kijk eens anders naar hetzelfde..” Mijn open mind, scherpe blik en creatieve ideeën werken inspirerend en stimulerend bij het realiseren van verbeterdoelen. Ik ben geboeid door en gespecialiseerd in gedrags- en cultuuraspecten van veranderprocessen en bouwen aan High Performance Teams over zowel de as van tools als van mensen. Mijn ervaringen in de topsport komen hiermee heel mooi samen in mijn rol als Lean Strateeg. Samen met teams gepassioneerd en hard werken aan de goede dingen goed doen creëert veel energie, fun en succes!

Gidi van de Wiel
Jarenlange ervaring op het gebied van on- en offline marketing strategie en reclame is de basis van waaruit ik andere bedrijven wil helpen en inspireren. Een van mijn speerpunten is het verbeteren van bedrijfsstrategie door processen te optimaliseren en mijn kennis op een efficiënte manier te delen. Op zoek naar de ambitie en doel van een organisatie en deze doorvertalen naar een pragmatische strategische aanpak waarbij coaching on the job voorop staat. Ik wil het beste uit de mensen en het team halen en hun kracht en kennis optimaal benutten.

Pierre Rooijakkers
Corporate identity, conceptontwikkeling en branding zijn mijn specialismen om zo de totale visuele identiteit én de communicatie van uw onderneming naar een hoger professioneel niveau te tillen. Ik creëer een gedegen basis voor een jarenlang consistente, krachtige uitstraling van uw business. Met mijn manier van concept-denken en de liefde voor merkbeleving zorg ik voor karaktervolle en onderscheidende communicatie.

Robert Buuts
Ik heb een paar eigenschappen die goed van pas komen. Ik ben een snelle denker, weet razendsnel verbanden te leggen, ook waar ze er (nog) niet zijn. Ik ben bijzonder pragmatisch en weet elke tegenslag om te draaien tot iets goeds. Ik ben een conceptdenker en een gewaardeerd sparringpartner voor menige relatie en kan als geen ander deadlines inschatten en ook steeds weer halen. Omdat mijn kennis aangaande alle grafische productie methoden behoorlijk groot is worden problemen voorkomen en deadlines gehaald!

Tessa Kappetijn
De combinatie van internationale ervaring met een gezonde, kritische blik weerspiegelen mijn vaardigheden als International Business Specialist. Met een proactieve mindset ga ik uitdagingen aan en weet ik internationale kansen te ontdekken en realiseren. Het begrijpen van elkaars intenties, het creëren van gezamenlijke doelen, en een open houding voor feedback staan hierbij voorop. Goede communicatie is namelijk onmisbaar in het realiseren van succes en groei. De wereld wordt steeds kleiner, en er is niks interessanter dan samen uitvinden welke kansen hierin schuil gaan!